
rngd | | Geen reacties
De regering gaat een zogeheten capaciteitsmechanisme invoeren dat ervoor moet zorgen dat er op de langere termijn voldoende elektriciteit is. Netbeheerder TenneT adviseerde het kabinet onlangs al om deze maatregel te nemen.
Lees meer op: SOLAR365.NL
Geef een reactie