Skip to content
default img

Apple is problemen iPhone Fold te boven en gaat over tot productie

rngd | | Geen reacties

Goed nieuws over de opvouwbare iPhone. Apple heeft de hardnekkige problemen met het toestel opgelost en Foxconn groen licht gegeven. De massaproductie gaat daardoor vanaf eind volgende maand van start. 

Lees meer op: BRIGHT.NL


advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *